Marketing cyfrowy

czas trwania: 3 lata (6 semestrów)
forma: stacjonarne i niestacjonarne
Marketing cyfrowy

Opis kierunku

W trudnym otoczeniu gospodarczym coraz więcej organizacji z sektora publicznego, prywatnego i non-profit stara się maksymalizować efektywność i skuteczność prowadzenia działalności gospodarczej oraz poprawić komunikację z klientami. Klienci coraz częściej zwracają się w kierunku technologii, aby przeglądać, porównywać, oceniać i kupować zarówno produkty, jak i usługi, a firmy muszą reagować, oferując informacje przez kanały, z których korzystają. Oznacza to traktowanie marketingu cyfrowego jako podstawy strategii komunikacji z klientami, reklamy online, PR, komunikacji bezpośredniej i mediów społecznościowych celem  kosztowo-efektywnego korzystania z cyfrowego strumienia komunikacji z klientami.  Studia łączą marketing, media społecznościowe i technologie cyfrowe, dla uzyskania kompleksowego zrozumienia tego, jak marketing działa w dzisiejszym cyfrowym świecie.

Co będziesz studiować?

1 rok studiów:

Studenci 1 roku studiów zapoznają się z podstawami marketingu i komunikacji marketingowej, ekonomiki biznesu i marketingu, psychologii konsumenta, prowadzeniem badań marketingowych czy zarządzania strategicznego. Przedmioty takie jak kanały mediów cyfrowych, e-business, wprowadzenie do marketingu cyfrowego oraz aplikacje internetowe stanowią podstawę do głębszego zrozumienia marketingu cyfrowego i jego roli we współczesnym świecie.

II rok studiów:

Program 2 roku studiów obejmuje kluczowe aspekty marketingu cyfrowego i jego narzędzi, wprowadzając takie przedmioty, jak media społecznościowe w biznesie (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Instagram), sprzedaż wielokanałowa, marketing internetowy, projektowanie firmowych witryn internetowych, marketing treści, e-commerce B2C, marketing afiliacyjny, monitorowanie i analiza efektywności marketingowej (analytics), optymalizacja wyszukiwarek (SEO) czy marketing mobilny.

III rok studiów:

W ostatnim roku studiów opanujesz zagadnienia związane z reklamą i PR w mediach cyfrowych, automatyzacją marketingu, zasadami projektowania responsywnych witryn internetowych, grywalizacją, copywriting’iem, zarządzaniem relacjami z klientami, blogami i mikroblogami w marketingu.

Przez 5 semestrów prowadzone są lektoraty z zawodowego języka angielskiego, jako podstawowego języka marketingu cyfrowego.

Co dalej po studiach?

Przez trzy lata dowiesz się, jak tworzyć, wdrażać, monitorować i zarządzać szeregiem cyfrowych kampanii marketingowych, aby osiągnąć zakładane cele strategiczne. W toku studiów studenci rozwijają szereg umiejętności praktycznych, które są niezbędne w pracy zawodowej. Dla absolwetów tego kierunku istnieje wiele możliwości zatrudnienia w: działach marketingu firm, jednostkach doradczych zajmujących się problematyką marketingu cyfrowego, agencjach marketingowych i reklamowych, na stanowiskach, takich jak  specjalista ds. mediów społecznościowych, projektant zawartości, specjalista ds. komunikacji, specjalista PR, menadżer marketingu cyfrowego, menadżer projektów web, menadżer SEO specjalista ds. marketingu partnerskiego, a także rozpocząć własną działalność gospodarczą.

 

Dlaczego warto studiować
na kierunku Marketing cyfrowy ?

 

  • jest to jedyny taki kierunek studiów w Polsce,
  • partnerzy to specjaliści z branży marketingu oraz nowoczesnych technik marketingowych,
  • marketing cyfrowy jest jednym z zawodów przyszłości,
  • wykładowcami sa wysokiej klasy specjaliści z branży o uznanej renomie,
  • absolwent zdobywa kompleksową wiedzę z zakresu tworzenia strategii marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi marketingu cyfrowego,
  • szansa na zdobycie dobrze płatnej pracy.

Opinie o kierunku

Marketing cyfrowy to doskonały wybór dla każdego, kto jest zainteresowany pracą w środowisku internetowym. Rozwój jest widoczny gołym okiem, już blisko 54% polskich internautów deklaruje, że dokonuje zakupów online. Wraz z przenoszeniem się reklamy do sieci, w firmach rośnie zapotrzebowanie na specjalistów w takich dziedzinach jak SEO, PPC, Social Media czy Content Marketing. Studia w BSW pozwolą dobrze przygotować się do przyszłej pracy we wszystkich tych obszarach. Przyszli studenci mają doskonałą okazję, aby nabyć praktyczną wiedzę od specjalistów z największych firm, które od wielu lat skutecznie działają w Internecie. Marcin Dziadek
kieruje działami SEO w takich markach jak
OPONEO i DADELO

Partnerzy kierunku

 

Zapisz się

Masz pytania?

Jeżeli masz pytania dotyczące kierunku lub rekrutacji napisz do nas, chętnie Ci pomożemy.