Rodzaj studiów
Studia Podyplomowe
Czas trwania
Rok (2 semestry)
Forma
Niestacjonarne (on-line)
Cena
3 600 zł
Cel studiów
Celem studiów podyplomowych jest wykształcenie umiejętności i kompetencji niezbędnych do sprawnego i kosztowo-efektywnego planowania i prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi i metod marketingu cyfrowego, integracjii marketingu cyfrowego i tradycyjnego
Program studiów obejmuje najnowszą wiedzę odnosząca się do wszystkich etapów realizacji kampanii marketingowych, efektywnym i skutecznym wykorzystywaniem możliwości, jakie daje marketing cyfrowy w takich obszarach, jak SEO, media społecznościowe (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Linkedin), marketing mobilny, responsywne strony firmowe, monitorowanie i analiza i wiele innych.
Adresaci studiów
Studia adresowane są do osób zainteresowanych problematyką marketingu cyfrowego, osób chcących poszerzyć swoje umiejętności i wiedzę, pracujących na stanowiskach specjalistów ds. marketingu, kierowników działu marketingu oraz wszystkich, którzy chcą zdobyć nowy zawód i mają ukończone studia I lub II stopnia.
Po ukończeniu studiów podyplomowych
Absolwenci posiadają umiejętności i kompetencje umożliwiające im zatrudnienie na stanowiskach specjalistów ds. marketingu, kierowników działów marketingu oraz specjalistów ds.marketingu cyfrowego przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych, usługowych a także w jednostkach sektora publicznego.
Forma studiów
Kształcenie realizowane jest w systemie studiów niestacjonarnych w formie zajęć on-line.
Czas trwania studiów
Liczba semestrów: 2
Liczba godzin: 200
Program studiów
W programie studiów realizowane będą zagadnienia:
- Marketing cyfrowy w biznesie
- Integracja marketingu cyfrowego z tradycyjnym
- Marketing partnerski.
- Raportowanie w marketingu cyfrowym.
- Marketing treści.
- Benchmarking i badania marketingowe
- Zasady projektowania elastycznych witryn i portali firmowych
- Psychologia konsumenta
- Sprzedaż wielokanałowa i marketing zintegrowany
- eBiznes i eCommerce
- Media społecznościowe w biznesie
- Planowanie i monitorowanie kampanii marketingowych
- SEO
- Marketing mobilny
- Automatyzacja marketingu
- Zarządzanie relacjami z klientami
- Plan marketingowy
- Planowanie strategii marketingowej
Zakończenie studiów
Studia kończą się egzaminem dyplomowym zdawanym stacjonarnie (w budynku Uczelni).
Zapraszamy na: Marketing cyfrowy